piątek, 27 grudnia 2013

UROCZY EFEKT PORĄBANIA

Gdy przed świętami przyszła paczka z Craft4You po obejrzeniu tekturowych ptaszków od May Road od razu wiedziałam że stworzę  z nimi jakąś walentynkę...zapamiętałam też idealną do tego celu papier Pinkpaislee. Cały dowcip polegał jednak na tym że zapamiętałam tylko jedną czerwoną strone tego papieru a podczas cięcia go stwierdziłam że delikatne paseczki też świetnie pasują do ptasiej walentynki. Stąd właśnie pomysł okrągło-falbaniasto-paseczkowego kawałka pod ptasią budką. Gdy jednak dalej uważałam że paseczki zostały niezbyt wyeksponowane wpadłam na pomysł by popelnić drugą niemal bliźniaczą kartkę -tym razem z paseczkami jako dominującym motywem


a wam która wersja podoba się bardziej - czerwona czy ta w paseczki?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz